четвер, 26 вересня 2013 р.

Блокнот Secret Garden

Привіт вам дівчатка у цей дощовий осінній день!!!
Принаймні дощовий він у нас і дуже холодний(((
Не можу я тішитися такою погодою доки не вмикнули центральне опалення і приходиться грітися біля масляного обігрівача.

А от сфотографувати блокнотика, якого сьогодні покажу, я встигла ще у сонячний день))
і на нашій улюбленій вінтажній лавці)))


Формат А5, 102 аркуші тоновані у каві, ванілі і кориці.
Папір для декору з колекції Графіки 45


Тканина - бавовна + льон.
Для декору - атласна стрічка, натуральне мереживо, гудзички, підвіска.


Капталики сплетені вручну.



Є закладка і аркуші проштамповані)) всі)) 

А ще синочок мій захопився створенням листівочок)))
Майструє біля мене))
це так приємно, в нас спільне хоббі)))

Гарного вам дня!!!

16 коментарів:

  1. ааа який гарний!!! дуже ніжний і витончений!

    ВідповістиВидалити
  2. очень красивый блокнотик!!

    и лавка у вас и правда винтажная, класс! :)

    ВідповістиВидалити
  3. Лавка, певно, так і залишиться вінтажною ;-) Принаймі до весни...
    Ох, і краса! І цей метелик чорний... Загадковий та дивовижний блокнот, як і слова на ньому...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лавка залишиться вінтажною точно вже до весни))) Дякую, Алін!!! Признаюсь, це перший блокнот, який захотілось залишити собі)))

      Видалити
  4. Я так думаю, що лавка має залишитись вінтажною назавжди! Такий аксесуар :) А блокнотик романтичний і ніжний!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Валюсь!!! І я надіюсь)) вона в саду стоїть, то може її "вінтажність" нікому око не намуляє)))

      Видалити
  5. Юлічка, такий ніжний і такий душевний блокнот) Я навіть крізь екран монітору відчуваю, як від нього тепло йде))))

    ВідповістиВидалити
  6. Побачила лавку, і думаю - невже у вас погода дозволяє на дворы фотографувати? :-))) Як завжди - бездоганно! А Марикові листівки покажеш? :-))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ларисочка, погода навіть на вулицю вийти не дозволяє))) Дякую!!! Покажу обов"язково))

      Видалити
  7. Юличка, блокнот чудесный получился! Такой сказочный романтичный и очень нежный!

    ВідповістиВидалити
  8. Класний! Напевно буде одним з моїх улюблених (напевно через оту краиву пташину кліточку). А спільне хоббі з синочком - це круто!) Більше часу разом))

    ВідповістиВидалити
  9. Он такой трогательный!От этой лавочки я вообще в восторге!Где б себе такую раздобыть)))

    ВідповістиВидалити
  10. Юля, блокнотк неперевершений! Такий витончений і ніжний! Дуже подобається!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...