неділю, 22 вересня 2013 р.

Ліфтинг із ЗДД

Привіт, мої любі!!!
Майже тиждень тому у пості я писала, що в мене багато планів на цей тиждень)))
І я це зробила!!!
Маю на увазі, багато чого зробила)))
Пожертвувала часом за комп"ютером, от тільки бложики ваші переглядала швиденько, але на коментування часу не залишилось)))
Висновок: чим менше сидиш в Інтернеті - тим більше часу на творчість, особливо у такий дощовий період.

Обов"язково зайдіть подивіться як справилась наша ДК)))

А це мій скромний варіант.



А це оригінал Олі


А ще покажу вам на краєчок ока нові два блокнотики)))


Дякую, що заходите і читаєте!!!
Я обов"язково загляну до вас усіх знову)))

Гарної вам ночі!!!

2 коментарі:

  1. так, без нету більше часу, але інколи і посидіти треба ;)
    Гарний ліфтинг, і фото гарні! А блокноти які! (я вже їх роздивилася ТАМ)))) Особливо метелик чорний сподобався :)

    ВідповістиВидалити
  2. Все дуже гарне. Я теж роздивлялась ТАМ:) А листівочка супер! Ну ок, а хто ж тоді буде виставляти нові роботи, якщо не сидіти в неті:))) Що гортати???

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...