пʼятницю, 13 вересня 2013 р.

Малий формат)))

Привіт!!
А у нас йде дощ)))
тому я відклала усі свої плани вже до понеділка і залишилась вдома.
Люблю бути вдома, коли за вікном дощить )))
Часу вистачає в мене тапер тільки на "малий формат" - листівки)))
Тому я до вас сьогодні відразу із двома.

Морська.
15х15 см.


Абсолютно без скрап паперу.
Акварельний папір, текстурна паста, білий акрил, багато акварельної перламутрової фарби, гарячий ембосінг пудрою з ефектом велюру, мушлі, бинт, бісер.



Задня частина.


Від роботи над цією листівочкою отримала масу позитивних емоцій.
Думаю, що скоро будуть аналогічні)))

Листівка "Лавандове поле"
15 х 15 см


Порівняно з попередньою простенька))


А зараз мене чекає тонування паперу.
На цей раз додам ще корицю.
От би тільки наважитися.
В квартирі прохолодно, на вулиці ще гірше, тому думаю як висушити листочки??!!
Побажайте мені удачі у цій справі)))
па-па!!!

8 коментарів:

  1. Може, праскою?? Висушити:) Ах, які листівки, якась нова техніка, неймовірно просто... А на тому лавандовому полі я б жила, мабуть:)))))))))

    ВідповістиВидалити
  2. І зовсім не проста! Дуже сподобалась лавандова і чомусь подумала про Олю Бамбетль, а вона вже й озвучила мрію! Ми вже вдома включаємо інколи опалення, теж буває холодно.

    ВідповістиВидалити
  3. В таку дощову погоду перегляд такої краси, як твої листівки- як бальзам на душу....Неймовірно красиво!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Такие красивые!!! Лавандовая больше понравилась)))))

    ВідповістиВидалити
  5. Юлечка, не могу сказать, что мне часто нравятся скрап-открытки, но это что-то совсем особенное, они потрясающие и какие-то совсем особенные! ♥ Очень понравились! Хотя может это просто мои любимые темы море и лаванда :)

    ВідповістиВидалити
  6. Можливо, і "малий формат", але ж красиво то як!!!! У нас теж дощ, хочеться чаю і - під одіялко :-))) А у вас не автономне опалення??? Бо ми вже інколи "підігріваємо" себе вечорами :-)

    ВідповістиВидалити
  7. Я для останнього блокнота тонувала листочки теж, як холодно було - залишила все в кухні на ніч, як зазвичай, але балкону не відкривала (бо ж холодно) - на ранок не все висохло, особливо там, де в кілька шарів лежали листочки... Тому, я й не знаю, що можна зробити...
    Листівки цікаві - уявляю, який захоплюючий процес виготовлення першої! Але мені чомусь друга більше до душі припала :)

    ВідповістиВидалити
  8. Чудесні листівки! Ну а перша, то просто БОМБА!!! Шикарна! Текстура просто фантастична! Ну дуууже подобається! Складна така! Супер!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...