понеділок, 16 вересня 2013 р.

Кулінарна книга "У клітинку"

Привіт, мої хороші!!!
От і почався новий робочий тиждень)))
А на нього стільки планів!!!
А поки що кілька фото кулінарної книги, зробленої швидко і швидко подарованої)))


Формат А5.
Тканинка - бавовна, натуральне мереживо.



Простенька і лаконічна, але, на мою думку, дуже функціональна на кухні)))

*************

А тепер про зістарювання паперу у таку холодну і сиру погоду.
Листочки сохли 2 дні. Пробувала праскою підсушувати, але це не надто хороша ідея, бо папір деформується.
Тому залишається чекати, коли вмикнуть центральне опалення або сонечко пригріє)))

Ось такі справи)))

Гарного вам усім дня!!!
Па-па!!!


7 коментарів:

  1. Яка краса! Клітинка - то моя слабкість! :)) Дуже мило!

    ВідповістиВидалити
  2. Ага, он воно як, не сохне в таку погоду, як і прання:) Ношуйого по хаті і думаю, де б то розвішати... Дуже класна кулінарочка, проста, але стиляжна. Сподобалася рамочка і кекси:) З чого то вони?

    ВідповістиВидалити
  3. Я не одна так, що по квартирі з пранням ношуся))))
    Книга дуже приємна по кольоровій гамі - таке естетичне задоволення велике від споглядання її!

    ВідповістиВидалити
  4. Юлічка, книжечка дійсно вийшла лаконічна, але дуже мила))) Такий колір приємний, і клітинка класна!

    ВідповістиВидалити
  5. От всі у захваті від горошиків, але клітинка он яка елегантна!!! Дуже гарна книжечка!

    ВідповістиВидалити
  6. Чудова робота!) А я пам*ятаю ті кексики... в мене такі є, завдяки виграній в тебе цукерочці!))))

    ВідповістиВидалити
  7. Отличная книга, просто это не всегда плохо, вот в твоём исполнение это очень изыскано и элегантно получилось!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...