четвер, 5 вересня 2013 р.

Rose Garden

Привіт, дівчатка!!
Не звикла так пізно ввечері писати пости)))
але вдень зовсім не маю часу
навіть комп"ютер не вмикаю
Дуже надіюсь незабаром все втрясеться і життя ввійде в звичну колію.

А в блозі "Завдання для душі" стартувало нове завдання "Квіткова поляна".
Потрібно зробити квітковий аксесуар.
В мене брошка, але я її не помістила на лацкан пальто))) а на косметичку.


Основа для броші зваляна із шерсті, а потім вишива рококо.
Оздобила натуральним мереживом.



Виглядає дуже об"ємно і тішить око))


От і все на сьогодні)))
А поки в мене в планах доробляти борги своїм подругам-рукодільницям)))
ще б часу трішки))

Спокійної вам ночі, мої любі!!
Па-па!!

9 коментарів:

  1. Привіт, я перша! Зараз усі трохи іншим займаються, ніж блоги. Тому особливо приємно бачити такі квіткові пости)) дуже гарна річ витворилася в тебе, хай довго милує око і дарує втіху!

    ВідповістиВидалити
  2. Очень красивая косметичка, Юль!
    Такая нежная и романтичная!!!

    ВідповістиВидалити
  3. яка краса!! дуже витончено та ніжно!!

    ВідповістиВидалити
  4. От люблю я такий вінтажний стиль)))
    Чарівна косметичка, Юлічка!

    ВідповістиВидалити
  5. Косметичка просто супер! Згожусь, дуже романтична!

    ВідповістиВидалити
  6. Клааас! Дуже-дуже гарно!) І стильно!)

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...