понеділок, 30 січня 2012 р.

Тільда Фея Кексів //Tilda Kake Angel

Привіт!!!
Як настрій???
Хочу сьогодні показати вам тільдочку.
Це фея кексів)))
Коли я побачила - не могла її не зшити)))

 А ось така в неї зачіска і кексовий кулон)))
ну яка фея кексів без відповідного аксесуару)))

 На спинці у феї пришитий гудзичок, щоб можна було її підвісити на стінці і прикрасити кухню.

А тут моя дівчинка дивиться щоб то смачненького їй приготувати))
 
 Тканинку для тілка тонувала у суміші м"ятного і чорного чаю, тому вона має дуже гарний колір)))
Щоб лялька нагадувала кексик у наповнювач (синтепон) я додала есенції ванілі і тепер вона смачно пахне.

 А так виглядає моє робоче місце)))
Скромненьке, але моє власне)))


З феєчкою хочу взяти участь у завданні "Тільдомані" від блога "Завдання для душі" 

  От і все на сьогодні)))
Гарного Вам дня!!!

19 коментарів:

  1. Така забавна тильдочка. Супер:)

    ВідповістиВидалити
  2. шкода, що аромати не передаються через мережу((( Кексова панянка така класна!!!! І модниця ще та ;) А у поєднанні з вчорашньою книгою виходить чудовий тандем!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Аліночка!!! Сьогодні буду шити новий блокнотик для ляльки, бо вчорашній вже їде до нової хазяйки)))

      Видалити
  3. Ой,яка вона гарненька! Така ...домашня....дуже мила :)

    ВідповістиВидалити
  4. Яка вона класна!!!! а з блокнотом як чудово виглядає ))) просто бомба!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Потрясающая!!!! Эдакая хранительница кулинарной книги)))
    Желаю удачи в конкурсе!

    ВідповістиВидалити
  6. Юлечка, какая прелесть!!!!!!!! Такая милая Феечка!!! Мне очень нравится!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Така пампулька-симпатюлька)) Дуууже мила, гарний вийшов набір.. зтаким приємно куховарити)

    Дякую за участь у "Тільдоманії" від "ЗДД"

    ВідповістиВидалити
  8. Какая хорошенькая пампушечка получилась, хозяйка для нового кулинарного блокнота :)

    ВідповістиВидалити
  9. Юлічка, суперова Фея Кексів) По ній видно, що кексики полюбляє) Гурманша) Клас! Успіху в "ЗДД"! Дякуємо за участь!

    ВідповістиВидалити
  10. Юлічка, яка та пампуля файнезна!!!! то просто чудо!!!
    треба собі таку пошити і на холодильник ))) буле чудовий стимул для похудання ))
    Дякую за участь в нашому завданні!!

    ВідповістиВидалити
  11. О, точно кексик! Гарнюня, і видно, що хазяйновита! Жаль, що компютер ароматів не передає.
    Удачі в конкурсі!

    ВідповістиВидалити
  12. Яка класна!)) А я чесно кажучи (непросвітлений чайник)подумала що нею накривають тарілку з кексиками))) Ну, так у мене фантазія проявляється. А пампулька чудова)))

    ВідповістиВидалити
  13. Ой, Юляшка, какая же она классная! А фигурка - прям моя :)))) Ну просто пусечка! Я как-то пропустила, что ты и такое (в смысле тильдочек) умеешь! Желаю победить в конкурсе! Ты достойна победы!

    ВідповістиВидалити
  14. Дякую дівчатка за милі і теплі коментарі, за похвалу і чудові побажання!!! Я вас усіх дууууже ціную і дуже рада, що ви в мене є!!!

    ВідповістиВидалити
  15. яка солоденька пампушечка! :-*

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...