понеділок, 23 січня 2012 р.

Про рамочку і нашу зиму)))

Привіт усім!!!
Я зовсім не пропала)))
Творю собі помаленько)))
Вже дещо є готове, але не можу показати =))) трошки пізніше.
Тому демонструю вам оформлення червоного кардинала.
Рамочку сама пофарбувала і обклеїла стрічкою (Мар"янка, я вже користуюсь органайзером!!! Дуже зручно!! Дякую ще раз!!)
Рамочку робив вже покійний майстер, друг мого дідуся здається вже 100 років тому(тут я трохи перебільшила))), я знайшла її ще літом в бабусиних закромах у страшному стані.
Тепер вона має такий вигляд і мені подобається)))

 А так виглядають наші зимові ранки)))
Як я люблю сніг!!!

 А це мої хлопчики біля сніговика, якого виліпила дітвора із нашого двора)))
Фоткали вчора, а вночі хтось цього здорованя знищив((( А шкода, бо дуже позитивний був сніговик.

 А це моє сонечко))
Дуже фото мені це подобається)))

Дякую, що заглянули до мене!!!
Гарного Вам дня!!

21 коментар:

  1. Клааасс!!! таке оформлення ефектне! Дійсно, гарна подача роботи теж має значення. Сніговик чудовий, дитяточко чарівненьке!

    ВідповістиВидалити
  2. Чудова рамочка вийшла! все так гармонійно виглядає, дуже гарно! Такі щирі і захоплені оченята в синочка, маленький красунчик ;)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, приємно))) А за красунчика й не кажи))))) вже дівки ліпнуть))) в магазині дівчатко так старалось його поцілувати, що аж шапку з голови стягнуло))))) мушу стерегти))))

      Видалити
    2. ну все, готуйся мамочка, скоро буде до дівчат на побачення втікати ))))))

      Видалити
  3. Красота!!! У нас тоже снег вот уже почти неделю (рекорд!))
    А как там ваш календарь с Винни?:)

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую!!! Мій січень вже готовий. Я думаю, що може зроблю пост, а там містера лінки з картинками підключу, щою кожен міг ссилочко поділитися, і ми могли всі роботи переглянути і так кожен місяць. Думаю, що так непагано буде???

    ВідповістиВидалити
  5. красивой птичке красивую рамку! супер! мальчишки твои красавцы!

    ВідповістиВидалити
  6. Зимові ранки у вас казкові))) Краса!
    А, синочок твій... як те, ясне сонечко! Щаслива дитина, стільки позитиву у тому фото! Клас! Тьху, тьху на маленького! Хай росте здоровий!

    ВідповістиВидалити
  7. Рамка красивая получилась! Ой, у нас тоже снег уже 2 дня валит)

    ВідповістиВидалити
  8. суперская рамочка вышла!
    А я начала вязать вам шарфик, а подсознание кричит - нееет, на дворе холодно! Вяжи манишку)))))) Так что вяжется очень теплая манишка))))

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже гарна рамка та вишивка. Малюк дуже милий!

    ВідповістиВидалити
  10. Юлечка, как красиво ты оформила птичку!!!!!!!!! Так гармонично и со вкусом!!!!!
    А зима и у вас снежная!!!!! Это радует!!!! Хотя у нас сегодня было холодно и совсем неуютно!!!!!
    А для Марка отдельный комплимент - такой славный парень!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  11. Очень душевное оформление вышло. Надо и себе попробовать рамочку покрасить, а то лежат неоформленные вышивки и до багетки нескоро доберусь :) И к нам наконец зима добралась! Ура! Дышится прекрасно! Хотя коляска буксует в сугробах :)))) А зубастик очаровательный :))) А какие зубы лезут под номером 5 и 6 по классике? У нас 4 есть, думаю, каких дальше ждать?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Свєтік!! В нас 5 і 6 лізли двійки верхні. Маємо шість і всі твердющі ясна))) Вже недочекаюсь решти)))

      Видалити
  12. Юльчик, так файно ти придумала з оформленням!!! Вийшло дуже кльово!!
    і в нас такий сніг ...правда вже починає танути (((
    Ну а Марк просто красуничик ))) стережи, стережи мамуся, бо дітки зараз швидко розвиваються ))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оксанка!! І в нас сніг підтанув))) от сьогодні не знаю на прогулянку чим їхати санями чи возиком=)

      Видалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...