понеділок, 9 січня 2012 р.

Блокнот "Романтика" і цукерочка від Софі

Привіт усім!!!
Хочу ще сьогодні показати Вам блокнотик, зроблений ще торік))) перед Новим роком)))
Для чудової і романтичної людини і моєї подруги у подарунок.

 Тканинка по текстурі нагадує бархат і,на мою думку, дуже пасує до камеї. Вони ніби з однієї епохи)))

 Такий вигляд із другої сторони.
Для зав"язок і декору використана тонка мережана тканинка.

 Форзаци не яскраві, щоб підкреслити колір сторінок.

 Формат блокнотика А6, має він майже 200 аркушів, потонованих у каві і кориці.

 Каптали плетені, у блокноті дві атласні стрічки - закладки.

 Для декору - камея, яку я отримала від Мар"янки і блогу "Завдання для душі". Я її просто два рази обшила крупним білим бісером.

 Отакий блокнотик в мене вийшов)))
Нова власниця задоволена, а для мене більшої радості немає, як принести радість)))


*****************

А тепер про цукерочку, яку я виграла у Софі.
КУПА папірчиків і таких красивущих, що від одного погляду на них руки чухаються)))
Софієчка, дякую за подаровану радість!!!
Все гарнюще-красивуще-і таке потрібне))) 

На сьогодні це точно все))))
Гарного Вам вечора!!
Па-па!!!

7 коментарів:

  1. Блокнот супер, уже его видела, но таким чудом можно любоваться и любоваться!!!
    Поздравляю с конфеткой!

    ВідповістиВидалити
  2. Вітаю з виграшем!)
    Блокнотик класний, дійсно для романтичної особи) Мереживо і камея це суперське поєднання, яке мені дуже подобається)))

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю! А блокнот - це просто мрія!!! Така краса, і старовина, і все на світі...

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже гарний блокнотик!! Вітаю з виграшем ;)

    ВідповістиВидалити
  5. Юлічка, блокнот для справжньої леді! вишуканий, елегантний і королівський ))) супер!!!
    а виграш просто казковий )) вітаю тебе ;)

    ВідповістиВидалити
  6. Заглянула к Вам в гости и не пожалела, у вас так уютно и работы превосходные! Останусь здесь :)

    Очень красивый блокнот!! Оформление вроде и простое, но со вкусом! Очень элегантно!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...