вівторок, 3 січня 2012 р.

Блокнот - органайзер для рукоділля

  
Привіт усім!!
Пам"ятаєте мій пурпуровий скетчбук??? 
Саме його я собі "подарувала" на новий рік))))
Тільки переробила трішечки, додавши закладки.
Отже, календар, де можна планувати і розподіляти свій час)))

 У цьому розділі можна записувати побажання замовника і робити ескізи.

  
Плани і ідеї щодо продаж)))
  
Обміни і піфи, щоб не про кого не забути))
 А в цьому розділі буду робити ескізи робіт, які б хотілося зробити)))
З другої сторони кожної закладки приклеєний конверт для вирізок і різних папірців)))


От і все, а зараз я займаюсь пошиттям спіднички собі на Різдво.
Якщо сфоткаю готовий результат - обов"язково покажу)))

Гарного Вам дня!!!

13 коментарів:

  1. Класно! Бажаю потовстішого блоку "замовлення" та "ідеї"))

    ВідповістиВидалити
  2. класний органайзер, а головне - потрібна річ! І ексклюзивна ;)

    ВідповістиВидалити
  3. Очень полезная вещица! А я на работе планы всегда писала, а вот рукоделие планировать не умею - идей и планов больше, чем времени :)

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже гарна і корисна штука! Щось я до такої ще не додумалась, треба обов*язково спробувати!)

    ВідповістиВидалити
  5. Какой хорошенький!!! Красота!

    ВідповістиВидалити
  6. Супер!!!! Я в восторге!!! Теперь это моя новая мечта)))

    ВідповістиВидалити
  7. Юлечка, я уже достала обычный блокнот и разбила его на подобные разделы. Какая ты умничка!!! Это так удобно!!! А то вечно пишешь мысли , а потом по всему блокноту рыскаешь.
    Тебе нужно запатентовать блокнот для рукодельницы))))

    ВідповістиВидалити
  8. Справді, чудова ідея, тепер точно нічого не переплутаєш, молодчинка ))))

    ВідповістиВидалити
  9. Суперова ідея!!! і ще й блокнотик власного виробництва!
    Бажаю щоб розділ замовлення був списаний самий перший ;)

    п.с. я вже почала вишивати ))

    ВідповістиВидалити
  10. Дякую Вам, дівчаточка, за чудові кометарі!!! Приємно)))

    ВідповістиВидалити
  11. Дякую за вітання, Юлічка!:)
    Веселих Свят!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...