вівторок, 31 січня 2012 р.

Кулінарний блокнотик для Тільди)))// Cook Book for Tilda

Привіт!!!
Це знову я))) Ще вам не надоїла??))
Сьогодні знову щось жовтеньке)))
А саме блокнотик.
Так як блокнот з яким моя Тільда мала фотосесію вже напівдорозі до своєї нової хазяйки, прийшлося для Феї Кексів шити нову)))) щоб не плакала))))
Ось так вона вийшла.

 Формат А6. Близько 200 аркушів тонованих у каві з корицею.
Зав"язується на атласну стрічку як і попередня.
 Плетений капталик.
 Форзац.
 А тут разом із Тільдою, комплектиком)))
Гламурненько вийшло, але мені подобається, бо воно таке ніжне і дитяче)))
Тільдочка і блокнотик будуть подаровані)))
і, надіюсь, ніколи не будуть розлучатися)))

От і все)))
Пішла витворяти далі)))
Дякую, що заходите)))
Хто ще не записався на цукерку - маєте ще час це зробити)))
Гарного дня!!!

15 коментарів:

  1. О, мама міа!!!! Блокнот для Тільди!)))) Юля, уявляєш, які твої блокноти класні, що їх навіть ляльки замовляють!!!!!))))))
    Чудовий подарунок! ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Отличный комплект! Обожаю рукодельные блокнотики. А МК по изготовлению такой обложки где можно найти?

    ВідповістиВидалити
  3. Какой пухленький и хорошенький!

    ВідповістиВидалити
  4. СУПЕР!!!!!!!!! Они очень гармоничны!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. суперово! такий ніжний! чудова пара:))

    ВідповістиВидалити
  6. клас, блокнотик дуже гарненький вийшов!! і коли ти все встигаєш??? ану розкривай таємницю, як зупиняти час ))))))))

    ВідповістиВидалити
  7. клас, блокнотик дуже гарненький вийшов!! і коли ти все встигаєш??? ану розкривай таємницю, як зупиняти час ))))))))

    ВідповістиВидалити
  8. Юлечка, какая ты умничка!!!!!! Чудесный, милый, нежный блокнот!!!! Мне очень нравится!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  9. мені страшенно подобається! все-все, особливо - кава з корицею...ммммм.....

    ВідповістиВидалити
  10. Чудово!) Цей навіть кращий, ніж попередній. А ще собі треба взяти ідею з корицею... я завжди просто в каві тоную)

    ВідповістиВидалити
  11. оох яких ти красот нашила! майстерність росте й міцніє! Фея кексів неймовірна! жовтий з рожевим - шикарна комбінація. А блокноти - захват! я навіть, не знаю який мені більше подобається з кексом чи зі смужкою. Так тримати!

    ВідповістиВидалити
  12. Потрясающие работы! Юль, молодчина!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...