пʼятницю, 6 березня 2015 р.

Цитрусова кулінарка

Привіт!!!
Я знову із кулінаркою))
і це не остання у цьому місяці))
з вишитим кексиком, який знову вишивала не я))
сестричка мені допомагає)))

я от метричку Матвійкову ніяк закінчити не можу
увесь час відволікаюсь, то на скрап, то на гачкування)))

Отже, кулінарка

Формат А5
4 розділи
200 аркушів (400 сторінок) білих


Чіпборд від скрап студії - фарбований, тонований, вкритий кракелюром.


Кексик)))


Дві закладочки.
Каптал плетений вручну.
Обгортка із корейської бавовни.




Усі розділювачі оформлені кексиками як і обгортка))



От і все на сьогодні!!!
Дякую, що заглядаєте і залишаєте свої теплі і такі важливі для мене коментарі!!!

Обіймаю вас міцно-міцно!!!

21 коментар:

  1. Який сонячний кулінарник))) Краса!!!!
    Юлічка, маю питання щодо зшивання блоку, по якому мк ти його робиш, бо я якийсь такий кустарний спосіб використовую, що виходить не зовсім так як треба)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оль!!! Запитуй!! постараюсь допомогти)))

      Видалити
    2. по якому мк ти його зшиваєш? бо я по три листки зшиваю в двох місцях (шось типу як зошит), а потім все до купи зшиваю і проклеюю ПВА.

      Видалити
    3. Ольчик, в мене тут МК http://olkajulka.blogspot.com/2012/03/blog-post_22.html Ми з чоловіком вже давно його зафоткали, бо всі мої блоки зшиває він))) я вмію теж, але рідко це роблю)))

      Видалити
    4. ого, в тебе чоловік таке робить?))) мій би ніза що не погодився зшивати)))
      дякую за посилання))

      Видалити
    5. Ольчік, він вже так приловчився, що за вечір по кілька блоків може зшити))) фільм подивився і блок готовий)))

      Видалити
  2. Ох красотища, такой яркий и вкусный!

    ВідповістиВидалити
  3. Який же він життєрадісний, цей кулінарчик! Дуже гарно))

    ВідповістиВидалити
  4. Який жовтенький і смачненький кулінарчик, одразу тортика захотілось))

    ВідповістиВидалити
  5. Смачненький і дуже апетитний кулінарчик! )))) Гачковані квіточки такі милі)))

    ВідповістиВидалити
  6. Який классс)))) Мені тепер так вишивка подобається))) супер))

    ВідповістиВидалити
  7. Очень,очень,очень красиво-браво дорогая -прекрасная работа

    ВідповістиВидалити
  8. Кльовезний і такий життєрадісний!

    ВідповістиВидалити
  9. Кльовезний і такий життєрадісний!

    ВідповістиВидалити
  10. Який красивий і милий! Обожнюю вишивку на кулінарках! Юля, а поділись секретом, як то вдається так рівненько по колу шити?!!! Це нереально)))

    ВідповістиВидалити
  11. Яка помаранча яскрава и тепла!!! Кулінарчик просто створений, щоб в ньому були смачні тістечка і пончики! Ням просто! :)

    ВідповістиВидалити
  12. яка вишивка гарна)))))))) і квіточки чарівні)))))

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...