понеділок, 16 березня 2015 р.

Вінтажний щоденник рукодільниці

Привіт!!!
Відвикаю я від блога((
Інстаграм витісняє його і бачу не тільки у мене.
Тому прикладаю трішки зусилля і покажу вам свої нові роботи)))

Щоденник рукодільниці.
Формат А5.
150 аркушів із запахом ванілі, зістарені і проштамповані.
Обгортка - льон.



Так як це щоденник рукодільниці, то на обгортці все, що так подобається нам, рукодільницям - машинка, мереживо, підвісочки, гудзички, бусини, гачкована серветочка, квіточки і листочки.




Надіюсь блокнотик стане хорошим помічником свої власниці і надійно збереже усі її плани і задуми для проектів)))

Гарно дня вам, любі!!
До зустрічі)))

12 коментарів:

  1. Дуже гарний, уявляю який він приємний на дотик))

    ВідповістиВидалити
  2. Ой, шапочка блогу така затишна!!!

    Ну, а блокнотик ...нема слів, крутяцкий ))

    ВідповістиВидалити
  3. Класний який і стільки нагачкованих серветочок))

    ВідповістиВидалити
  4. ммммммммммм....... який хороший))))))))
    такий ніжний і витонченний)))))) краса)))))))))

    ВідповістиВидалити
  5. Класний! Як власниця подібного блокнотику, який зараз саме у використанні :-), скажу, що записувати в ньому плани та малювати ескізи надзвичайно приємно!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Який же він класний!!! Я бачу инста не тільки в житті, але і на обгортці )) гадаю не просто було обтягнути тканиною рамочку - дуже гармонійно виглядає, теж тепер хочу такі рамочки, у мене з фетру є, але з льону просто фантастично!!!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...