середу, 25 лютого 2015 р.

Горошкова кулінарка

Привіт!!!
Зачастила я???
Може трохи)))
Врешті мене моя застуда полишила і з"явились сила і бажання далі витворяти.

Покажу вам сьогодні кулінару, яка створена у співавторстві із чудовою рукодільницею, майстринею вишивки Ларисою Бащук.
Лариса прислала мені вишивку, а я її вже оформила у блокнот.


Для декору використала мереживо, гачковані квіти, гузички, підвісочку-листочки та чіпборд-напис Вензелика.


Чіпборд вкритий кракелюром.


На обох форзацах є кишеньки.


Усі 4 розділювачі оформлені у одному стилі, тожфото одне)))


Блокнотик грубасик із ванільними чайними листочками.
200 аркушів (400 сторінок)
Закладка із льняного шнурочка із підвісками.




Гарного дня вам, друзі!!!
Все обов"язково буде добре!!

9 коментарів:

  1. Стильний і красивезний блокнот вийшов! ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Який у вас з Ларисою чудовий дует вийшов - блокнотик дуже гарний!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Вже не можу дочекатися, коли потримаю його в руках і розпочну записувати :-))) Юльчик, ти талантище!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Дуже файно и гармонійно вийшло!

    ВідповістиВидалити
  5. Круто! Отличный тандем у вас с Ларисой, получилось очень красиво!:)

    ВідповістиВидалити
  6. Класно дуже, мені теж подобаєтсья! А як личитиме до нової кухні господиньки)

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...