вівторок, 17 лютого 2015 р.

Матвію 1 рік ♡♡♡

Привіт!!!
Сьогодні моєму найменшому сонечку і величезній радості 1 !!! рік))
Здається, ніби вчора він народився.
Такий самий сонячний і практично весняний день був.
Я встигла і пост у блог написати із блокнотиками і обгортками на паспорт із Маленьким принцом і гольницю пошити, а вже ввечері я тримала на руках свого власного принца)))



Вдячна Господу за своїх синочків.
І сьогодні, крім здоров"я, прошу для них у Господа щасливої долі, щоб мої синочки ніколи не знали що таке війна!!

Гарного вечора вам, друзі!!!
Бережіть себе!!

П.С. Тортик купили, непощастило мені захворіти, а з температурою я б кращого не спекла.
Добре, що хлопці ще малі і це їм настрою не зіпсувало))
Головне, що свічечка палала)))


13 коментарів:

  1. наші щирі вітання батькам і Матвійчику

    ВідповістиВидалити
  2. От всей души с Днём рождения Матвейчика! Здоровья ему, счастливого детства, радостных открытий, невероятных достижений!
    Пусть никогда война не коснется жизни и судьбы всех деток!

    ВідповістиВидалити
  3. Юлічка, вітаю маленького Принца і Ясне Сонечко з Днем народження! Нехай Господь дарує йому щастя, міцного здоров,я та всього найкращого!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Який гарнюсенький! Нехай буде щасливим і усміхненим, щоб в житті все було легко, ніколи не хворів, добре навчався і щоб все було добре!
    Юля, видужуй!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Вітаємо принца з Днем народження. здоровя, посмішок і счастливої долі!

    ВідповістиВидалити
  6. Вітаю!!! Нехай всі наступні роки будуть наповнені такими ж великими досягненнями та веселощами!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Який маленький сонячний промінчик!!!!!!!
    Нехай здоровенький росте!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  8. Хай завжди ваше сонечко тішить вас!!!!Здоров*я всім вам!!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Вітаю вас із святом! Миру, здоровя і добробуту! ;)

    ВідповістиВидалити
  10. І ми з Іринкою вітаємо вашу родину з першим ювілеєм! Хай виросте справжнім чоловіком. Хай ніколи нічого не зможе зіпсувати вам настрій і таку чудову атмосферу, яку ти створюєш для своїх принців і короля)

    ВідповістиВидалити
  11. Як приємно, друзі!!! Дякуємо!!! Ваші привітання розчулили мене до сліз!!! Я Матвійчику передала, що його привітало стільки світлих людей!!!

    ВідповістиВидалити
  12. оооооооооооооо)))))))) який хорошик))))))
    щастя безмежного і безкрайньої волі)))))))))
    обіймаю крепко-крепко!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...