вівторок, 16 грудня 2014 р.

До кого поїде цукерочка???

Привіт!!!
Не знаю як у вас, а у нас за вікном справжня весна.
Тому щоб налаштуватися на різдвяну хвилю, слухаємо музику та милуємось вогниками, а вже скоро будемо прикрашати ялинку)))

Сьогодні хочу подарувати частинку святкового настрою комусь із вас.
Вибирати буде рендом)) 

Та-дам!!!

А це в нас??? Йду дивитись)))

А під номером 13 (хтось ще вірить, що це не щасливе число??? ))
Приємно познайомитись, Іринко!
Чекаю вашу адресу ( Укрпошта, Нова пошта на ваш вибір) на мейлик fyuli@rambler.ru

Дякую усім за участь!!!
Я вже готую нову цукерочку)) 
Буду вас чекати до себе в гості знову)))

Гарного дня вам, любі!!!

9 коментарів:

  1. Вау!!! Це я!!!! Це мій щасливий 13 номер :)))) Вдруге за рік виграє №13 під яким я :))) Взагалі мені завжди щастило з цим числом... І в списку я була 13-та в школі, і білети №13 витягувала в Інституті :)))
    Дякую!!! У мене ще ніколи не було такого блокнотику, зробленого турботними ручками майстрині!!! Я дуже зраділа!!!! Такий святковий подарунок майже на День Святого Миколая... (тим паче я Миколаївна :)))) Дякую!!! Побігла писати листа :)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую ще раз! Написала трохи у себе про подарунки :))) http://katrusyni.blogspot.com/2014/12/blog-post_30.html

      Видалити
  2. Вау, це Вона!!!! ;) Як я рада!!! Вітаю, Ирусік!!!
    І велике дякую Юлі за цукерочку ітаїї талант!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Вітаю переможницю! Юля, дякую!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую вам, сонячні мої, що завжди забігаєте до мене в бложик!!! Радувати вас одна приємність)))

    ВідповістиВидалити
  5. Поздравляю победительницу!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...