четвер, 11 грудня 2014 р.

Листівка із мріями про сніг ❄ ❄ ❄

Привіт!!!
Хочу вам показати нову листівку, але спочатку передісторію її розкажу)))
Дуже люблю місяць грудень.
В цей місяць в мене День народження (10 грудня).
І я дуже люблю, коли природа дарує мені сніг в цей день))
Вчора, до речі, сніжило, легенько, та все ж))
З цього дня в мене піднесений настрій аж до свят.

І от вчора мені склалась листівочка, яка відображає мою любов до грудня і до снігу)))


На моїй листівці мереживні снігові замети і далі падає сніг, брадс-компас вказує напрямок північному оленю))) Олень виробництва Любці Пастушенко. ТУТ її магазинчик.




Паєтки під фатином пересипаються і виблискують))




Серветочка, яка брала участь у фотосесії, подаруночок від моєї подруги Галинки)) мрію тепер і сама спробувати таку згачкувати)))

Гарного вечора вам, друзі!!!

А листівочка полетіла взяти участь у завданнях від 
"Ванільні мрії" - Листівка грудня
Усі свої асоціації з груднем я описала вище у пості)))


Завдання від "Штампів з любов"ю" - "Різдвяний вечір"






20 коментарів:

  1. ..чудова робота! Так гарно, слів не вистачає. Виділяється особливий та неповторний стиль

    ВідповістиВидалити
  2. Мені дуже подобаються такі речі!

    ВідповістиВидалити
  3. Чудова робота!!!!!
    А гачковані сніжинка та квіточки просто вау!такі ніжні!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Ну очень классная! Восхитительно!:)

    ВідповістиВидалити
  5. Не дарма ми феячили тобі сніг на день народження)))

    ВідповістиВидалити
  6. Юльчику, вона чудесна! Цей твій стиль просто прекрасний!

    ВідповістиВидалити
  7. От добре, що ти про фатин написала, а то я спосоння і не помітила одразу :-))) Класна ідея!!! Листівка цілком у твоєму стилі (я б її впізнала точно :-))))

    ВідповістиВидалити
  8. Яка вона красива і затишна!!!
    Юлічка, з Днем народження тебе! Хай всі твої мрії здійсняться і головне вся сім'я хай буде здорова!

    ВідповістиВидалити
  9. Дівчатка, любі!!! Дякую вам!!! За коментарі, за побажання!!! Вибачте, що не відписую кожній з вас, у нас лізуть зуби і довго чимось займатись не виходить, тільки прмсядами, тому, коли вільна хвилинка трапляється, тол віддаю її творчості)))

    ВідповістиВидалити
  10. Чудова річ, нею навіть можна гратися!!!))

    ВідповістиВидалити
  11. Дуже ніжна, наповнена любов'ю листівочка ;)

    ВідповістиВидалити
  12. Клас, дуже люблю такі листівки!, супер!

    ВідповістиВидалити
  13. Чудесная, милая работа! Спасибо за участие в задании от блога Вензелик.

    ВідповістиВидалити
  14. Юльчик, вона така чудова! Дуже дякую тобі за таку красу від Ванільних мрій
    Щасливого Нового року! Нехай збуваються мрії!

    ВідповістиВидалити
  15. Безумно уютная открыточка!!!!!!!!Столько ней тепла!!!!!!!Большое спасибо от блога Ванильные мечты!

    ВідповістиВидалити
  16. Юля! Невероятно тепло и уютно о т твоей работы! Что-то такое близкое и родное! Восхитительно!!!! Ванильное спасибо!!! С Новым годом!!!!

    ВідповістиВидалити
  17. Очень мягкая палитра, потрясающее настроение! Спасибо от блога Штампи з любов*ю.

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...