понеділок, 13 лютого 2012 р.

Spring Cook Book// Весняна кулінарна книга

Привіт!!!
Сьогодні я знову з кулінарною книгою)))
Зроблена на замовлення))
180 аркушів у клітинку.
6 тематичних розділювачів.
Формат А5.
 Зав"язується на атласну стрічку.

 Капталик плетений вручну, закладка - вощений шнурок, на кінці якого - підвіски.

 Горошкові форзаци.

 А це тематичні розділювачі.
Тут я трохи скрапом позаймалась, якщо це так можна назвати)))

 Назва розділу зроблена на друкарській машинці і насправді її добре видно, а на фото чомусь ні(((





 На кожному розділювачі є конверт для вирізаних рецептів))

 Кексик від Acufactum.
Сатинова стрічка з написом "Моя кулінарія" від штампувальні.
Дерев"яні гудзички.

 А тут кексик ближче і на сонечку.

 От і все на сьогодні!!
Дякую, що заходите, читаєте, коментуєте!!!
Я це справді дуууууже ціную!!!
Люблю Вас усіх!!
Гарного Вам дня!!!
Па!

20 коментарів:

  1. Какая прелесть! И я хочу кулинарную книгу себе))))))

    ВідповістиВидалити
  2. Юлечка, очень красивая и гармоничная книга получилась!!!!! Очень понравилась ткань и форзацы в горошек!!!!! Класс!

    ВідповістиВидалити
  3. Юлічка, такі класні в тебе ці блокнотики виходять, власниця буде в захваті ))

    ВідповістиВидалити
  4. Супер! Супер! Супер!!! Ой, а как весны хочется)))

    ВідповістиВидалити
  5. як ти не перестаєш нас радувати своїми роботами, так і я не перестаю писати тобі слова захоплення ними!!!! НУ, ДУЖЕ КЛАСНА ця книга!!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Але й класна книжка! Я собі теж таку хочу)))))
    Чудова робота! Супер!

    ВідповістиВидалити
  7. Суперова кулінарна книга) Я вчора вживу бачила один із твоїх блокнотиків, то мушу сказати, що ти профі))) Молодчинка! Слів бракує, щоб виразити свої емоції! Браво!

    ВідповістиВидалити
  8. Красота !!!!! вот бы мне такую книгу!!))))

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже класна!) Мені тааак сподобалась) Супер!

    ВідповістиВидалити
  10. Юлічка, ти просто молодчина!!! це дійсно краса!!а ще вишивка додає такої домашності )))

    ВідповістиВидалити
  11. Юлечка! Как всегда подобрано всё прекрасно! Результат восхитительный - ярко, красочно, вкусненько :))))

    ВідповістиВидалити
  12. Суперовий! Золоті рученятка в тебе!)

    ВідповістиВидалити
  13. Здоровский! Ни одна хозяйка не оставит его пустым!:)
    Так и хочется идти на кухню и творить!

    ВідповістиВидалити
  14. Така книжка - то моя мрія :) Може і я зберуся колись таке зробити. Клас!

    ВідповістиВидалити
  15. Скільки чудових відгуків!!! ДЯКУЮ, дівчаточка!!!! мені страшенно приємно їх читати!!!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...