пʼятницю, 3 лютого 2012 р.

Рецептик від мене - Грибний пиріг

Привіт!!!!
Який морозний сьогодні день!!
І він ідеальний щоб спекти грибний пиріг)))
Саме цим я буду займатися після того як напишу цей пост))
отак він виглядає (фотка із попередніх спроб)


Для тіста:
- 1 пачка маргарину
- 1 яйце
- сіль
- борошно
Для начинки:
- по 2 морквини і цибулини
- 300 г грибів
- 1 плавлений сирок
- 3 сирих яйця
- сіль, перець

Маргарин розтопити, додати яйце, сіль, борошно, замісити тісто.

Начинка: потерту моркву, порізані пластинками гриби і порізану цибулю окремо підсажити на олії.
Охолодити.

З"єднати все з тертим плавленим сирком.

Тісто розділити на 2 частини і кожну розкатати.

На деко викласти:
тісто
начинку
тісто
кінці пирога защіпнути

Верх пирога змазати збитим яйцем.

Пекти до золотої скоринки.

Смачного!!!!








13 коментарів:

  1. кулінарний бум )))
    але в таку погоду дійсно краще щось пекти і потім разом з кавою чи чайком насолоджуватись!!!
    Юлічка, а як думаєш мариновані гриби можна? бо вдома зараз є тільки такі (((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я такими тільки користуюсь, просто промиваю)))

      Видалити
    2. УРА!!! пішла робити )))) крім мене гриби ніхто не їсть ))) так що в мене сьогодні буде свято ))
      дякую, сонце!!

      Видалити
  2. ой, какая вкусняшка!!! Спасибо огромное!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Ням -ням! Повезло вам, у вас грибной край :))) А в нашем промышленном крае даже съедобные грибы собирать нельзя :))) Я настоящие лесные грибы только в детстве пробовала :))) Но за идею спасибо огромное! Точно, надо испечь пирог, только с шампиньонами или другой начинкой :)))

    ВідповістиВидалити
  4. да......я тут маю сидіти на роботі слюною давитись поки дехто зготував вже, і ще дехто тільки пішов готувати... та?? майте совість!! їсти хочуууууу!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Так самчно виглядає. Дякую за рецепт:)

    ВідповістиВидалити
  6. Юлечка, как вкусно выглядит пирог!!!!!! Сейчас в такие морозные дни как-то особенно хочется готовить что-то вкусное!!!! Я вот тоже сейчас буду делать печенье по новому рецепту! Если понравится, выложу фото и описание!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Мммм... зберегла в закладках і буду пробувати робити! Дякую)))

    ВідповістиВидалити
  8. Ось чого мені хочеться - грибного пирога! Тільки плавлений сирок і моркву я з начинки заберу, а додам туди варене яйце, і маргарин заміню на масло - так буде здоровіше :) Дякую за ідею!

    ВідповістиВидалити
  9. Юлічка, це просто ФАНТАСТИЧНО смачно ))) навіь чоловік який грибів не любить,сказав що смакота!!
    Дякую ще раз за чудовий рецепт ;)

    ВідповістиВидалити
  10. виглядає смачно. обов"язково спробую.
    приєднуйтесь до гри http://gavska.blogspot.com/2012/01/secret-message.html

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...