суботу, 10 вересня 2011 р.

Pencilcase for my husband // Пенал для мого чоловіка

 Вчора захотілося зробити пенал для олівців своєму чоловікові (він у нас малює, якось покажу кілька малюнків), якого він вже давненько просив, але за великою кількостю моїх проектів все часу не вистачало. Незважаючи на температуру (ми хворіємо цілою сім"єю, але чомусь себе я найгірше почуваю) сіла за машинку. Взавтра в мого чоловіка Ромчика День народження, тому хендмейд подарунок був просто необхідний:


Зробила навіть місце для гумки, куди без неї. В куточку вишила ініціали нитками муліне


Тканина - льон, проклеєна флізеліном, шнурок-зав"язка теж із натурального льону
 

Гудзичок і бурулька на кінці шнурка - саморобні, із полімерної глини, я про них писала тут 


 Чоловіку подаруночок сподобався =)))

Бажаю Вам гарного здоров"я!!!
Бережіть себе і своїх близьких!!!

2 коментарі:

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...