вівторок, 13 вересня 2011 р.

Флешмоб

  Взяла участь у цікавій грі Флешмоб, завдяки якій можна більше дізнатися про власниць рукодільних блогів. Запитаннячка для мене придумала Зірочка (Обов"язково завітайте у її блог, щоб помилуватися чудовими роботами!!!) Отже, відповідаю:

1. Солодке чи кисле?
    Однозначно солодке. Обожнюю шоколад, шоколадні цукерки і т.д. Можу присісти і вм"яти цілу коробку)))) Солодощі покращують мій астрій і заспокоюють. Хоча від кислого теж не відмовляюсь можу з"їсти цілого лимона (але з цукром)))

2.Весна чи осінь?
   Осінь. Чому? За запах повітря, за яскраві теплі кольори у сонячну погоду,  за дощик, який спонукає посидіти вдома, попити гарячого чайку, почитати улюблену книжку, зайнятися рукоділлям.
3. Гори чи море?
  Гори, за відчуття захищеності.

4. Дарувати подарунки чи отримувати?
  Дарувати, дарувати. дарувати... Просто так, без причини... Хоча і з якогось приводу теж. До будь-якого купленого подарунка обов"язково має бути зроблений своїми руками. Люблю дарувати подарунки людям, які зможуть оцінити і правильно використати.  Ну і отримувати приємно теж)))

5. Реальність чи мрія? 
  Важке запитання. Люблю свою реальність, своє життя, свою сім"ю, але й мріяти люблю про своє життя, сім"ю. Мені здається, що реальність і мрія нероздільні. Ось, така у мене відповідь)))
Дякую, що дочитали!!!!


ПРОДОВЖУЮ ЕСТАФЕТУ,  КОМУ ЗАПИТАННЯЧКА - ЗАПИСУЙТЕСЬ, ПРИДУМАЮ І ДЛЯ ВАС!!!

5 коментарів:

  1. Дякую, Оленко, за участь!!! Питання:
    1. Готувати їжу чи їсти?
    2. Зима чи літо?
    3. Фільм чи книга?
    4. Вечір чи ранок?
    5. Відпочинок на пляжі чи у лісі?

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую =) побігла відписувати )

    ВідповістиВидалити
  3. Юлічка дякую))) і я такий самий шоколадоман ))) і подаруночки люблю дарувати ))) приємно познайомитись з тобою ближче ;)

    ВідповістиВидалити
  4. І мені приємно))) Дякую за гарні запитання!!!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...