четвер, 6 серпня 2020 р.

Лавандові саше-серця із вишивкою 💜

Привіт-привіт!
Важко уявити, але я не писала у своїй блогохатинці майже 3 ( ТРИ !!!!) роки.
Стільки всього змінилось за цей час)
Майже усі мої друзі звідси пересилились до Інстаграму.
Але є свій шарм у блозі, своєрідне заповільнення для мене.
Сюди не напишеш ось так на ходу.
Блог для мене - це сісти за стаціонарний комп"ютер )))
Вирішила спробувати повернутися...
Спробувати варто)
 
Моя остання робота - це саше із вишивкою на льоні, наповнені сухими квітами ароматної лаванди.










2 коментарі:

  1. Выдатна, адметна,файна! На ільняным тле, ды рознымі шывочкамі,і драўляная пацерка падабраная хораша. Як кажуць украінцы, краще не трэба.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Щиро дякую за таку кількість теплих і приємних слів!!!!

      Видалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...