середу, 15 липня 2015 р.

Чоловіче і краплинки нашого літа...

Привіт-привіт!!!
Вирішила сьогодні розбавити кулінарно-лавандові пости у моєму блозі чоловічими виробами)))


Комплект блокнотик і обгортки на паспорт.
Блокнотик формату А6 із зістареними сторінками.
Вперше обкладала шкірозамінником, враження двояке.
Все-таки люблю я льон і бавовну))




Ось така англійська обгорточка.
До речі, її собі забрала жіночка)))



І ще такий комплектик із льону, який вже має люблячого власника.


І кілька наших літніх кадрів









Гарного дня вам, друзі!!!

3 коментарі:

  1. Які кльовезні роботи!
    подобаються всі!!!)))навіть не можу якусь відоуремити-такі стильні, чисто чоловічі.

    ВідповістиВидалити
  2. хоч без лаванди і не кулінарні книги), а я б із задоволенням користувалася цими чоловічими роботами :-)
    Фото такі гарні - так захотілося пройтися тою стежинкою чи посидіти разом з хлопцями на соломі....

    ВідповістиВидалити
  3. Стильні роботи, хоча, я теж надаю перевагу льону та бавовні :-))
    І на соломці я б з вами залюбки посиділа :-)))

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...