вівторок, 25 листопада 2014 р.

Щоденник рукодільниці Vol.2

Привіт-привіт!!!
Пропала я майже на 1,5 тижня.
Але я зовсім не лінувалась)))
Багато було зроблено за цей період)))
Одне замовлення на 5 блокнотів - це практично повтори, не 100%, але все ж. Тому чотири з них не покажу, а от одненький вийшов таки іншим)))
Щоденник рукодільниці.
Вінтажний, із 140 зістареними у чаї з ваніллю і проштампованими листочками (280 сторінок).


 Як і в попередньому, в декорі обгортки використані милі серцю кожної рукодільниці дрібнички - підвісочки, гудзики, ліпнинку, стрічки, мереживо, а також гачковані квіти та листочки.





Дуже подобається мені новий штампик із гудзичками)))
Всі листочки проштампувала))



А ви почали готуватись до свят???
У нас лунає кожен день різдвяна музика і вже розвішані вогники)))
Вже з першого грудня на нашому диванчику поселяться святкові подушки - про них ось ТУТ можна почитати))) і ялинку ми теж цього року раніше поставимо)) на рінгтоні мого телефону співає Сінатра про Різдво)))
Ну і ми з Марком чекаємо снігу)))
Завдяки дітям і в мене з"являється піднесений настрій очікування чуда, подарунків))) Сама в дитинство поринула)))
Як добре бути мамою малюків!!!)))

Любі мої, бажаю і вам спокою та миру в серце, радості і щастя від простих речей!!!
Бережіть себе!!!

6 коментарів:

  1. Юлічка, вони просто неймовірні в тебе виходять - прям душу зігрівають!)))
    Ми теж чекаємо святкового дива;)))

    ВідповістиВидалити
  2. Охо-хо, скільки праці, аж 280 сторінок ) Гарний, душевний блокнотик вийшов!

    ВідповістиВидалити
  3. Олю, як власниця подібного дива, скажу, що твої блокнотики - неймовірні!!!! Поки що я ним лише милуюся і розпочну писати лише в новому році :-) Тому дуже чекаю свята. Хоча насправді маю ще дуже багато планів рукодільних до Нового року... як би то все втигнути? :-))))

    ВідповістиВидалити
  4. Очень красивый и уютный получился)

    ВідповістиВидалити
  5. Юльчику, прекрасний блокнотик! Я от теж думаю ялиночку пораніше встановити - вже так хочеться того новорічного настрою в будинку))

    ВідповістиВидалити
  6. О, про диванчик тут написано)))))
    Цікавий блокнот - зачаровує наче.... А ножниці з брадсом які класні!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...