вівторок, 21 жовтня 2014 р.

Наша осінь...

Цього року осінь особлива...
Це відчувають усі))
Для мене вона особлива ще й тим, що це перша осінь для мого синочка Матвійка))
Кожного року ми робимо осінні фото у нашому селищі, яке носить осінню назву Жовтневе.
Колись, можливо, в мене складеться альбомчик із яскравими спогадами і запахом опалого листя)))









Усі фото з нашої недільної сімейної прогулянки)))

Наступний пост уже буде рукодільний))

Гарного вам дня, мої любі!!!

Нехай усіх нас все буде якнайкраще!!!

4 коментарі:

  1. Які ж гарні, сонячні, теплі жовтневі фото з Жовтневого! Хай кодна пора року буде для вас особливою) і щасливою...

    ВідповістиВидалити
  2. Саме таку осінь я дуже люблю - сонячну, яскраву, лагідну! Дякую, Юля, за такі файні знімки, за позитивний настрій!

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже гарні фото!І дуже гарна сімейка!!!!;-)

    ВідповістиВидалити
  4. Хотіла написати, які ви гарні та сонячні, та Оля мене випередила, бачу :-))) Ну що ж , це ще раз підтверджує істинність :-))) Тьху-тьху на вас! :) Так тримати!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...