четвер, 14 серпня 2014 р.

Третій блокнотик із ботанічної серії ))

Привіт, дівчата!!!
Не могла не помітити, що не одна я пропала зі свого блогу((
Ніби життя йде далі і роботи нові потроху створюються, але чорна хмара війни вісить над нами і таке враження, що кров застигає і серце зупиняється, не знаю як ще передати мої відчуття, дуже важко на душі.
Стала переглядати свої старі пости і зрозуміла як я сумую за своїм бложиком і теплою атмосферою блогосвіту (хоча вона зараз буває зовсім не такою, як не сумно), за ці роки блогожиття я знайшла чимало друзів і однодумців, який насправді ціную.
Важко зараз писати в блозі, але так хочеться щоб тут було знову тепло і затишно.

Покажу вам ще блокнотик із ботанічної серії з мереживом.
Формат 15х15 см виявився дуже зручним і популярним, зшиваються нові блоки)))
Тканина - льон,мереживо із бавовни.







Усі три блокнотики із цієї серії знайшли нових власниць)))
тішусь, що вони потрапили у хороші руки молодих і гарних жіночок)) і надіюсь, що принесуть їм купу позитиву!!!

Дякую, що заходите і коментуєте!!!
ви в мене найкращі!!!
люблю вас і дуже ціную!!!

а ще готую невеличкий подаруночок)))

Мирного неба усім нам!!!

18 коментарів:

  1. Прекрасний блокнот. Такий світлий, такий свіжий...віримо, що і в нашому житті все буде так само!!!
    І насправді не вистачає ЖИТТЯ у блогосфері, як колись (((

    ВідповістиВидалити
  2. Юля, такий солоденький блокнотик!
    А я в своєму ніяк не почну писати))) хоч він має дуже цільове призначення, але так мені не хочеться псувати цю довершену красу своїм карявим почерком ;))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оксаночко!!! Пиши обов"язково!!! він для того створений!!!

      Видалити
  3. Блокнот необыкновенный! Волшебный! Очень красивая работа!

    ВідповістиВидалити
  4. Какой же он красивый!!!!!Супер!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Ой,Юль,озвучила мои мысли.Тоже все никак не заставлю себя в блог пойти...хотя есть что показать и рассказать...Но сердце щимит...и не идется.А ты молодец,что перебарываешь эти чувства и даришь нам свет своих работ)Серия получилась замечательная!А формат и правда здоровский,очень удобный.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Настюш, дякую за підтримку!!! Мусимо триматися і вірити!!!

      Видалити
  6. Якщо не творити, то в такому підвішеному стані можна досить швидко втратити розум... Тому я нічого поганого не бачу в тому, що люди щось роблять і показують (просто інколи читаєш таке, мовляв, як ви можете показувати квіточки, коли там вбивають людей?... Ну, думаю, ти мене зрозуміла)
    Серія дуже гарна! Мені особливо сподобався розмір блокнотиків-квадратиків :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Алінчик!! я згідна з тобою - в такому стані бути - гіршого немає ні для нас, ні для наших діток, а ситуацію всерівно це не спасе(((

      Видалити
  7. Красиво! Очень нравится, как ты используешь вязанные салфеточки! С ними получатся такая уютная душевная вещь! Конечно, такие блокноты уже нашли своих хозяек, по другому и не может быть!

    И да, мирного неба нам всем! Так хочется этого!

    ВідповістиВидалити
  8. Всі повтікали в інстаграм)))

    ВідповістиВидалити
  9. Знаєш, Ганусь, я теж починаю так думати)))

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...