суботу, 12 квітня 2014 р.

Моє натхнення // My inspiration

Привіт, дівчатонька!!!
Я дуже рада, що вам подобається моя цукерочка і мій блог)))
Хочу сьогодні поділитися просто робочими кадрами із мого столу.
Тепер, з двома малюками, я  встигаю набагато менше, виручає мене гачок, так як його можна взяти із собою навіть на прогулянку і "почухати руки")) та на столі у мене і вишивка і кольорові тканинки лежать))) навіть дивлячись на них у мене піднімається настрій))) і з"являється натхнення))


Зв"язалась в мене ось така серветочка.
Нитки -  бавовняний ірис - досить цупкі і гарно тримають форму))
Діаметр 16 см.


А це та ж схемка тільки товстіші ниточки. Діаметр 25 см.


І мої нові горошкові тканинки.


А ці тюльпанчики називаються "Пінокіо", вони найпершими зацвітають на маминій клумбі.


Мускарі...
моя любов)))


Моя пісня квітня


Гарного вам вечора, мої хороші!!!
Бережіть себе!!!

6 коментарів:

  1. Ти ще й шити й вишивати встигаєш?! Ти героїня! Медальку тобі)

    ВідповістиВидалити
  2. Вчасно ти захопилась гачкуванням :)
    Ну а шиття ще буде, пізніше ...

    ВідповістиВидалити
  3. Юля, ти ще встигла поміняти шапку в блозі! Серветки супер! - і справді гачок виручає, коли хочеться "почухати" ручки:))

    ВідповістиВидалити
  4. Юлічка, твої серветочки дуже кльові!!!!
    Квіти теж надзвичайні))) Весна...)))

    ВідповістиВидалити
  5. Хорошо, что хоть что-то, но все же успеваешь! Это уже бальзам для души)
    Тканюшки класснючие)

    ВідповістиВидалити
  6. Рабочие моменты очень красивые))))))))Салфеточки супер!!!!
    Весна!)Красота!!!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...