вівторок, 11 лютого 2014 р.

Весняна листівочка-ліфтинг

Привіт усім!!!
Дякую за коментарі і побажання для моєї мами у попередньому пості!!!
Я дуже ціную вашу увагу і мені надзвичайно приємно!!!!
Дякую!!!

Зробилась у мене листівочка і навіть у неділю вдалось зловити трішки світла і її клацнути.



Як бачите, гачок тісно входить у всі види моєї творчості)))
Рукописний текст - це гарячий ембосинг.


Із цією листівкою беру участь у ліфтинг-завданні від блога Happy Scrap Moments, де дівчатка ліфтять роботу  Izoliya
Теплого і приємного вам вечора!!!

4 коментарі:

  1. така зелененька))))) весняна))))))

    ВідповістиВидалити
  2. Ох вже ті квіточки гачковані! Гарні!

    ВідповістиВидалити
  3. Пощастило мамі із донечкою! Подарунок шикарний!

    ВідповістиВидалити
  4. Краса, краса,квіточки просто зачаровують!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...