неділю, 19 січня 2014 р.

Печворковий дитячий блокнот

Привіт!!!
Сьогодні у нас цілий день йшов сніг і все кругом стало біле-біле))) правда після обіду додався ще й дощик і все стало повільно замерзати, та, все-таки, зима врешті почалась!!!

Покажу вам блокотик, який я зробила для себе!!!
Буду писати про синочка (я пишу зараз все в іншому блокноті, але завжди хотіла спеціальний).
Формат А5.
200 білих аркушів.
Тканинка із 126 квадратиків 3х3 см.





Застібається на округлу резинку.
Тішуся зараз ним.
Чекаю нові фото з друку і буду писати і писати)))

Гарного вам вечора!!!

6 коментарів:

  1. суперовий!
    а в нас цілий день дощить... сніг хіба на картинках бачимо((

    ВідповістиВидалити
  2. Ого-го, скіль ж часу ти їх зшивала)) Чудовий блокнотик!!!

    ВідповістиВидалити
  3. мамочки! такі малюсінькі квадратики!!!!! Вітаю! Адже знаю, як це класно зробити нарешті для себе те, що давно хотілося :-)) А в нас уже снігу по коліна намело :-))

    ВідповістиВидалити
  4. 126 квадратиків!!! Мамочка моя! Юля ти молодчинка :) добре що й себе час знайшла!

    ВідповістиВидалити
  5. Я собі уявляю яка то праця... оте все позшивати...))) Але коли робиш щось для себе, тим більше для записів про синочка... то найскладніша робота здається легенькою!) Блокнотик чудовий!

    ВідповістиВидалити
  6. Вау!Який кльовезний!!!О це буде пам'ятка!!!Молодчинка)))

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...