четвер, 8 серпня 2013 р.

Музичний блокнот і листівка для подруги

Привіт, дівчат!!!
До мене тут муза повернулась))) ура-ура!!!
от я користуюсь цим)))
Зараз в роботі новий альбом і кілька блокнотів, трішки шиття...

А ось блокнотик , який я зробила для подруги і чудової людини - Олічки з Бамбетлю.
Вона в нас музикант і обдарована майстринька.
З Днем народження, моя дорога подруго!!!
Будь щаслива!!!


Формат А6.
Листочки зістарені у каві і ванілі.

Слова Андерсена: "Де слова безсилі, говорить музика"
Зав"язується на шкіряний шнурочок.





Листівочка 15х 15 см.


А тут пішов в дію мій новий інструмент - фен для ембосінгу))


У цю колекцію від Пріми я просто закохалась)) скоро покажу новий альбомчик із цього паперу)))

Дякую, що забігаєте!!
Гарного вам дня!!!
Бережіть себе!!!

11 коментарів:

  1. Суперский блокнот! Я, как музыкант, оценила) Повезло подруге)

    ВідповістиВидалити
  2. Гарні подарунки для гарної подруги!

    ВідповістиВидалити
  3. Очень нравится.Так сдержанно,но цепляет!

    ВідповістиВидалити
  4. Юлік, ще тут тобі подякую за твої подарунки! Я таки обдарована:) І щаслива, вже!!!

    ВідповістиВидалити
  5. Вау!!!Так красиво і витончено!

    ВідповістиВидалити
  6. І блокнот, і листівка такі стильні! А годинник який з Австралією! ;)
    Вітаю з новим інструментом! :) І з поверненням музи))))

    ВідповістиВидалити
  7. Красиво, витонченно і так романтично...)))

    ВідповістиВидалити
  8. Гарні подаруночки!!! Блокнот такий романтичний і ніжний! І листіка сердечна!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...