четвер, 30 травня 2013 р.

Завершення СП "Лаванда" і мій смешбук)))

Привіт дівчатка!!!
Я все ще загружена польовими роботами і замовленнями)))
Але фініш вже близенько)))

Своєю вишивкою я задоволена, навчилась багато чому новому, а головне - мені піддався рококо. Впевнена, буду вишивати так і надалі)))
Оформила у смешбук.
Формат А4.
На стрічках.


Останні вишиті горщечки.


А тут видно наскільки вишивка об"ємна. 


Бджілки.


А тепер поясню чому смешбук, бо в ньому різні листочки)) тут і акварельний папір, і різнокольоровий офісний, і скрап папір, і калька, і крафт. Планую його подарувати на ДН одній хорошій дівчині))



Іринка, дуже дякую за проект!!!
Я давно не отримувала такого задоволення від вишивки!!!

І я ще раз переконалась, що в СП варто приймати участь))

Дякую, що зазираєте і залишаєте коментарі!!!!

13 коментарів:

  1. Юлічка, неймовірно гарно та ніжно)))) Об"ємна вишивка заворожує своєю красою, так і хочеться доторкнутися до кожної детальки)))) Молодчинка) Думаю, що дівчина, якій цей бук призначений, буде в шаленому захваті))))

    ВідповістиВидалити
  2. Краса неймовірна! Така тепленька і об"ємна дивовижна штука. Уявляю як приємно тримати в руках! Вітаю із завершенням проекту, гарно вийшло! Ура! :)

    ВідповістиВидалити
  3. Хорошій дівчині неодмінно сподобається такий подарунок ;)
    Молодець!

    ВідповістиВидалити
  4. Яка краса, твої рококо просто неперевершені, дуже гарні! І оформлення картинки не стандартне, цікаве. Пощастило хорошій дівчині))

    ВідповістиВидалити
  5. Юля, молодець!!! Вишивка - нема слів... Ніжна і дівчача :)

    ВідповістиВидалити
  6. Вот это вещь! :) Очень- очень понравилась и вышивка и оформление! Спасибо за пояснение, что же такое Смешбук :)
    И еще понравился твой подбор цветов для лаванды, стильно! ;)

    ВідповістиВидалити
  7. Ага я теж мало не полізла гуглити, що то за звір такий :-)) Дякую за пояснення! Чудова вишивка і достойне оформлення! Ох вже ці польові роботи :-(

    ВідповістиВидалити
  8. Очень красивый получился! Такой летний! Вышивка супер!

    ВідповістиВидалити
  9. Дуже гарне оформлення прекрасної лаванди!!
    Юля, приємно познайомитись, з задоволенням буду заходити - прекрасні роботи, стільки цікавих ідей! Завжди рада спілкуванню. Віка.http://nikulj.blogspot.com/

    ВідповістиВидалити
  10. Как необычно оформлен проект! Здорово!!!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...