вівторок, 15 січня 2013 р.

Серія АТС карток "Winter Love" і виграна цукерочка

Привіт, дівчатонька!!!
Ще перед Новим роком я отримала гарненьку АТС-ку від Аліни, а борги потрібно повертати))) тому сьогодні моя серія АТС.


В основі - товстий картон, на який нашила небілений льон. На льоні за допомогою саморобного шаблону і акрилової перламутрової фарби зробила візерунки.
Виірзки паперові - Пріма.
Натуральне бавовняне мереживо.
Сердечко із глини, проштамповане , пофарбоване, полаковане.
Морозний ефект за допомогою манної крупи)))


Усі АТС-ки вільні, але за Аліною право першого вибору. Алін, якщо тобі подобається ця серія АТС, то вибирай)))

№1  Аліна

№2  Нуся

№3 Наталя -кукуся

№4 катеринка - світ


А ще я виграла додаткову цукерочку як читачка і коментатор (хто б подумав, я ж така лінива))) у Валі.
Такі скрапбагатства і надзвичайно ніжна листівочка прилетіли до мене з Канади!!!
Дякую, Валюсь!!!


Надіюсь, що вам сподобаються мої АТС-ки і комусь захочеться обмінятися)))

Походила по ваших чудових блогах, практично усі робили підсумки 2012 року. Тому наступний пост буде з підсумками)))

Гарного вам дня!!!

25 коментарів:

  1. Юлічка!Яка краса!!!!Аж погляд завородує!Такі гарячі серця!Можна мені одненьку,мені всі подобаються,тому можна будь-яку)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ура!Ура!Ура!Але я в борг)))може це таки підштовхне мене зробити свою першу серію)))Бо я вже і Алінці винна)))Ггг їй всі винні)))

      Видалити
    2. Завдяки Алінці всі мої дві серії карток були створені)) Вона мій АТС-ний двигун)))

      Видалити
  2. Юля, які гарні! Дуже сумно, що не маю зараз вільних для обміну(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!!! А мені Алінка у борг давала)) так, що і я можу)))

      Видалити
    2. Якщо ще є вільна, я із радістю!! І в мене з"явиться свій АТС-двигун!)))

      Видалити
  3. Юличка, такая красота! АТСочки суперские! И замечательные подарочки ))

    ВідповістиВидалити
  4. ой яка краса!!! а можна і мені в борг?:)

    ВідповістиВидалити
  5. Які гарні АТС, сама елегантність) Якщо ще залишилися, то і мені можна в борг. А також запрошую на цукерку http://perekotishka.blogspot.com/2013/01/blog-post_15.html

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Юль, дякую за запрошення!! скористаюсь)) серію атс-ок розширю))) буде з шести штук, тому чекаю вашу адреску))

      Видалити
  6. С удовольствием получю такую милашку АТСочку.
    И естественно вышлю в ответ, сейчас как раз доделываю пару штучек :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оль, спеціально для вас я розширю свою серію)) Чекаю адоеску на мейл))

      Видалити
  7. уже 5 бажаючих, я шоста, а АТСок є тільки 4... Так, треба ще серію робити - і тоді тобі будуть винні)))))
    Я хочу ...з короною - буду королевою)))))) Отак! ;)
    Гарний подарунок прилетів з Канади!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Алінчик, ти ж для мене спеціальну кексикову зробила))) от і я дороблю для всіх бажаючих)) скоро твоя відправиться до тебе)))

      Видалити
  8. Які гарні АТСочки... такі романтичні і морозні! Дуже сподобався отой ефект на тканині...гарно! А подаруночки які... ще й з Канади! Класні, вітаю!

    ВідповістиВидалити
  9. Юлічка, чудові АТС!!!!!! А я твою отримала, а сама ще не зробила.... ось така я редиска... Але я виправлюсь і найближчим часом зберусь їх зробити)))) Вітаю з чудовою виграною цукерочкою))))

    ВідповістиВидалити
  10. Красивые снежные АТС! Нарядные!:)
    Конфетка чудесная, поздравляю!

    ВідповістиВидалити
  11. Так, АТСки справді як витвір мистецтва!!! Таке поєднання чудове, і льон, і кружево, і серця манні :-)
    Ну от ти вже можеш починати робити листівки до наступного Нового року :-) Дякую нашій пошті, що хоч так...

    ВідповістиВидалити
  12. Красива серія! Бач, як розхапали, як гарячі пиріжечки :) Подаруночки теж кльові, це завжди приємно, щось отримувати і розпаковувати:)) І - ура АТС-двигунам!

    ВідповістиВидалити
  13. Юлечка,чудові АТСки із засніженими сердечками!
    Вітаю з гарним подаруночком з Канади!;-)

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...