вівторок, 4 грудня 2012 р.

Арт Щоденник - розворот 7 - БУКВИ і про приємне

Привіт дівчатонька!!!
Вітаю вас з початком зими!!!!
Цього року зима почалась так як я люблю - зі СНІГОМ)))
В мене вже святковий настрій, купа ідей, натхнення))
Бажаю того ж і вам!!!1

А я до вас з останнім розворотом в мій Арт Щоденник.
Залишилось зробити тільки обгортку.


Юбов"язковим елементом 7 розвороту були букви.
Найбільше букв в моєму житті було у період навчання в університеті)) на філфаці))
Тому розворот про щасливі студентські роки.



Tea collection. Autumn evenings - 7




А ще цього року я виграла дві цукерки!!!!!
Уявляєте??))
Зі мною таке рідко буває))

Ось одна з них.
Розіграш був ВКонтакті, ось у цій групі.
Містер Рандом вибрав мене серед 231 учасника)))
Гляньте, яку красу я виграла, аж різати шкода))


А ще я не могла не помітити, що вас стало вже 301!!
Чекайте на нові пригощання)))

І я вже отримала перший чудовий подарунок на ДН від подруги)))
Згодом покажу)))

Ось скільки у мене новин сьогодні)))
Усе, папа!!
Гарного вам настрою!!!

13 коментарів:

  1. Вітаю- вітаю
    а щоденник дуже гарний

    ВідповістиВидалити
  2. який змістовний розворот! І ти така на фото юна ;)
    Тканинки гарні виграла - ще й встигнеш до свята щось з них створити, якщо рука таки підніметься різати їх :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Алін!! З рукою - боягузкою буду боротись))) А на рахунок фоток - так, все міняється, старість - не радість)))

      Видалити
  3. Класний розворот! Містить багато спогадів і вражень!) Вітаю з перемогою!)

    ВідповістиВидалити
  4. О-о, знайомі місця...
    Вітаю з конфеткою, а це тканина чи папір?! Круто! Тепер залишилося трішки - розворот. Це вже інтрига!

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже гарний розворот і на цих сторінках-чудові спогади;-)
    Хоча я й не шию й тканинами не дуже цікавлюсь))),але подарунок ти отримала суперовий!!!Вітаю,ЮЛЯ!

    ВідповістиВидалити
  6. Чудовий розворот про чудові часи! Ех, студентство - то так класно! :))
    Виграла - значить заслужила :) Нічого не буває просто так! Молодчинка!

    ВідповістиВидалити
  7. Розворотик веселенький, є чим потішитися "на старості" :-)! Тканинкам віват, чудові, бажаю, щоб створилось щось гарне до свят!

    ВідповістиВидалити
  8. Юлічка, ну я в захваті від твого арт-буку ))
    студентські роки і справді самі найкращі )) хоча якщо так подумати то на кожному етапі життя є накращі моменти )))
    і тканинки такі!!мммм.....я чекаю нових робіт ;)

    ВідповістиВидалити
  9. Класні спогади, ви такі чарівні, ти кралічка на фото :) Наковталася букв свого часу :) Ну і тканини - я не знала, що бувають такі гарні, думала тільки серветки такими бувають :)))

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...