понеділок, 5 листопада 2012 р.

Арт Щоденник - розворот 3 - МУЗИКА

Привіт, дівчатка!!!
Відразу хочу подякувати за привітання для мого татка!!! Я всі їх передала!!!
Дякую, за ваші тепл відгуки до моїх робіт!!!
А сьогодні третій розворот арт щоденника.
Потрібно було використати елементи, які пов"язані з музикою - ноти, інструменти, тексти пісень.


Я використала нотні листки ще з часів, коли я співала у молодіжному хорі нашої церкви. Приємний спогад)))
І слова з колискової Росави - Ну як тебе не любити, яку я дуууже люблю співати своєму синочкові)))
Це робить мене щасливою)))






Визнаю, що була думка розпрощатися з ідеєю сиворення арт щоденника, але таки вирішила довести справу до кінця)))

Приєднуйтесь до завдання.


Гарного вам дня!!


7 коментарів:

  1. Шо за церква, де ви співали "Шалом-шалом"?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Не єврейська))) протистантська))) А пісню чомусь таку регент наша вибрала, а ми з нею не сперечаємось))

      Видалити
  2. Класний розворот, такий надихаючий; музика - моє перше покликання, півжиття присвячено, тому для мене така тема дуже приємна і рідна. А мамина колискова має особливе значення для дитини. Хай залишиться для спогадів...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Олюсь!!! Я зараз тільки колискові й співаю))) на все інше немає часу. Та й мій голос годиться тільки для хорового співу))

      Видалити
  3. Ай-ай! І не здумай покидати цю српаву! В тебе так гарно виходить! Ці сторіночки мені особливо подобаються (мабуть тому, що з нотами :-)))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Ларисочко, буду старатися закінчити)))

      Видалити
  4. Прекрасно!!!!!Восхищаюсь твою креативность!Очень не нравитсья твоая работа!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...