середу, 7 березня 2012 р.

Романтичні подушки для мами

Привіт усім!!!
Як у Вас настрій???
Маю надію, що гарний)))
А ми з Марком трохи прихворіли(((
Але подарунки робимо далі)))

Ось такі подаруночки - подушки для мами.
Вишивки зроблені більше 10 років тому, одну вишила сестра, а другу я (вітрильника).
Тому для мами це вдвічі приємно)))



А ще я отримала листівочку з вітаннями і різними приємними дрібничками від Альонки. Дякую тобі, сонце!!! Мені дуже приємно, що ти про мене не забуваєш!!!

Бажаю Вам гарного дня!!!
Не хворійте!!!!


 

12 коментарів:

  1. Красивые вышли подушечки! Прекрасно, что старым работам была дана вторая жизнь! И для мамы такая радость и память :) Судя по вопросу про настроение тебя покинула хандра ? :))) А меня она наоборот догнала видимо на почве авитоминоза. И у Кирюшки кажется горлышко болит. Желаю деткам выздороветь и больше не болеть, а настроению быть прекрасным, светлым и весенним (это я себе в том числе желаю) :))))

    ВідповістиВидалити
  2. Подушки очень красивые получились, уверенна мама прослезится если не прямо то в душе точно :) Выздоравливайте поскорее.

    ВідповістиВидалити
  3. Юлічка, уявляю як зрадіє твоя мама такому подарунку!!!!!! Гарні подушки!!!!)))))
    А вам з Марком найскорішого виздоровлення!!!!!!!!!!))))

    ВідповістиВидалити
  4. Шикарные подушки!!! Умницы доченьки)))
    Конвертик малость фальстартом пришел)))

    ВідповістиВидалити
  5. Юля, а ти колись спиш?...
    Подушки гарні, мамі сподобаються 100%!
    Одужуйте!!!

    ВідповістиВидалити
  6. СУПЕР! Тканина на подушках дуже кльова) і вишивка сподобалась, особливо вітррильник)

    ВідповістиВидалити
  7. Дуже класний подарунок! Подушки такі гарні!

    ВідповістиВидалити
  8. Очень интересные подушки! Такие веселые летние красочные вышивки!Супер!

    p.s.Наконец то я отослала тебе схемки на почту, которая в профиле)

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...