середу, 28 грудня 2011 р.

Кулінарна книга// Cook book

Привіт усім!!!!
Дякую усім за побажання для мого Маркусика!!!
Мені так було приємно читати Ваші теплі слова!!!
Нам вже краще)))
Сьогодні хочу показати кулінарну книгу, яку робила для рукодільниці і взагалі дуже позитивної людини.
Тому і блокнот вийшов світлий і позитивний)))
Формат А5, близько 70 сторінок.

 Тканина - небілений льон (перший раз працювала з таким, признаюсь - важкувато було впоратись,але результатом на 100% задоволена))))

 Усе мереживо протоноване, як і папір зрештою, у каві з корицею.
В живу відтінок краще видно.

 Зав"язується на мереживо.

 Каптали плетені вручну.
Закладка - рожева атласна стрічка із підвісками по темі)))

 Квітчасті форзаци.
Дуже подобається мені цей папір)))

 П"ять розділів і чотири розділювачі.
Назву розділу можна написати на тезі, але  я цього не робила, щоб дозволити власниці самій розпорядитись, де і що записувати)))

 На кожному розділювачі - невелика кишенька, куди можна сховати рецептик, наприклад, вирізаний із журналу)))

 Такий вигляд має зворотня сторона.

 А це ближче вишивка на канві Аіда 11 сірого кольору.
Дизайн Christiane Dahlbeck
Вживу блокнот виглядає набагато краще, а натуральні матеріали роблять його дуже приємним на дотик.
Маю надію, що цей блокнот буде радувати свою майбутню власницю і надихати на створення кулінарних шедеврів)))
Дякую, що дочитали!!
З Новим роком ще не вітаю, бо ще в цьому році хочу з Вами дечим поділитись)))
Бережіть себе і своїх близьких!!!
 

11 коментарів:

  1. Очень изысканая вещь получилась! Ничего лишнего. Благородная простота и, тем не менее, очень красиво! :)

    ВідповістиВидалити
  2. Какая прелесть! Может как нибудь закажу))) А то доча "приговорила" мою кулинарную книгу)))

    ВідповістиВидалити
  3. Юля, дуже гарна вийшла кулінарна книга. Натуральні матеріали додають такої простяцької краси. Мені сподобалось!

    ВідповістиВидалити
  4. Книга дуже гарна) Шедеврально! І відчувається, що ти дуже і дуже старалася, значить для особливої людини подаруночок)

    ВідповістиВидалити
  5. Супер! Очень красивый!!! А скоро НГ и я наконец-то увижу в живую твой блокнотик))))

    ВідповістиВидалити
  6. Юлечка, я хочу тебе еще раз выразить свою благодарность за этот прекрасный блокнот!!!! Мне он безумно нравится и у меня уже прямо руки чешутся записать в него первый рецепт!!!! А еще я представляю, как он пахнет!!!! Кофе и корица.... Мммммм..... Спасибо тебе большое-большое за твои прекрасные работы!!!!

    ВідповістиВидалити
  7. Чудова книга, дуже акуратно і вишивочка така смачненька ))) Юлічка, я вже по фото впізнаю "твій стиль" ))) ти справжня майстриня!

    ВідповістиВидалити
  8. Буду хвалити. Це просто фантастично - настільки стильно, смачно і ніжно!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Приятно взгляду..такая уютная..и домашняя..

    ВідповістиВидалити
  10. кулінарна книга чудова, така акуратна.

    ВідповістиВидалити
  11. Одна краще іншої! Всі книги - пречудові!!!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...