вівторок, 2 серпня 2011 р.

Я отримала подаруночок!!!!

  Кілька тижнів тому я записалась на міні цукерочку до Наталі. Виграти можна було чудові кліпси - полунички,  які Наталка сама ж і зробила.  І хоча рендом вибрав не мене, та подивіться, що я вчора отримала:


 
  Щедрість Наталі не має меж!!!! )))) Як побачила ці всі скарби, то цілий день ходила щаслива, люблю я такі речі і ніколи їх не буває багато, думаю, рукодільниці мене розуміють =)))
  Дякую, Наталю, за чудовий подарунок!!! До речі, обов"язково навідайтесь у її блог !!! Там варто залишитись!!!
Бажаю Вам приємного сонячного дня!!!

2 коментарі:

  1. Ооо! рада, що все сподобалося! Доречі, блог просто розквітнув! Так тримати!

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Наталю!!! Ми стараємося!!!!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...