пʼятницю, 8 липня 2011 р.

Blog changes & Sunflower notebook// Зміни на блозі і "соняшниковий" блокнот. Автор: Юля

  As you see we have some changes here. We desided to run our blog also in English. Why? The first reason is - I (Julia) want to remember almost forgotten English, that's why sorry for my mistakes. The second reason is - we want our blog become more readable.
  Today let me show you new sunflower notebook, wich I made as a gift for Mark's granny, my mom.// 
  Як бачите ми маємо трохи змін на блозі. Вирішили писати блог ще й англійською. Чому? Першою причиною є спроба згадати мною (Юля) англійську мову, а друга - ми хочемо щоб наш блог читали =))
  Сьогодні я хочу показати Вам блокнот "Соняхи", який я зробила як подарунок для другої Маркової бабусі, моєї мами.



   
   I hope you like it!!! // Маю надію Вам сподобається!!!

  
   As usually handmade button sunflower// Як завжди гудзичок ручної роботи Сонях


  Inside  the notebook I put a sunflower too, I love them //В середину блокноту я теж помістила соняшник, дуже їх люблю
 
   
  I used decoupage technique , the fabric was white and with help of napkin and glue I've made such beautiful flowers. // Я скористалась технікою декупаж, спочатку тканина була абсолютно білою, але завдяки серветці і клею, вдалося зробити такі чудові квіти.

   Have a nice day!!!//Бажаємо Вам гарного дня!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...