неділю, 15 травня 2011 р.

Оголошуємо Pay It Forward!!!!

  Наш блог ще зовсім "молодий" і постійних читачів у нас не так багато, але брати участь у активному блогерському житті необхідно. Приблизно місяць тому ми записались у ПІФочки до Agnieszki (MARYSZA) . Це дуже талановита дівчина, яка, на мою думку, талановита в усьому. Між іншим, вона робить стилізовані під ретро блокноти. Тому всім раджу переглянути.
  А тепер буду хвалитися:


  На цьому фото видно блокнотик краще:



  Ще хочу додати, що коли Агнєшка показувала свої блокнотики на блозі, з 9 штук мені найбільше сподобався цей зелененький =)))) Ось тепер він мій!!! Дякую Агнєшко!!! 

ххххххххххххххххх
  А тепер грандіозний для нашого блогу момент!!!! Ми оголошуємо набір в ПІФ. (Маємо надію, що хтось таки запишеться))) 


 Дівчатка, записуємося!!!

10 коментарів:

  1. oh jak się cieszę, że paczka dotarła cała i zdrowa! cieszę się też, że się podoba ten drobiazg!

    pozdrawiam i dziękuje za miłe słowa!
    xxxx

    ВідповістиВидалити
  2. дійсно дуже гарний блокнот)))))

    ВідповістиВидалити
  3. Можна мені до вас???? Дуже-дуже хочу!!!!
    П.с. зніміть дівчатонька, будь-ласка, графічний код при вводі коментарів, ;))))) дякую дуже!!!!

    ВідповістиВидалити
  4. Можна!!! Мар"яночка раді тебе тут бачити!!!

    Графічний код зняла, навіть не знала, що він в мене там стоїть.

    Чекаю адреску на мейл!!!

    ВідповістиВидалити
  5. С удовольствием к вам присоединюсь, если примите))

    ВідповістиВидалити
  6. Алена, конечно принимаем))) Жду адресок на мейл!!!

    ВідповістиВидалити
  7. а можна і мені до вас? Olenka_komziuk@ukr.net

    ВідповістиВидалити
  8. Так, Оленочка, можна!!! Закинь свою домашню адреску мені на мейл!!!

    ВідповістиВидалити
  9. То як там місце вільне, ще є? Я б не відмовилась від участі...

    ВідповістиВидалити
  10. Так, Оля, є ще одне місце, якраз для вас!!! Жду адреску на мейл!!!

    ВідповістиВидалити

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...