понеділок, 18 квітня 2011 р.

Подарунок № 3. Лимонне милко. Автор: Юля

   Нарешті добралася я до свого блогу, важкий день сьогодні видався - польові роботи, садили дачу. Ух, за зиму розлінилася, а тут попрацювати прийшлося, але це на користь, як потім буду тішитися свіжими овочами, а головне вирощеними власними руками =)))
   Отже, хендмейд подарунок №3!!!
   На практиці уже перевірено, що Оля найбільший шанувальник мого миловаріння =)))) Тому не роздумуючи вирішила робити милко. На цей раз лимонне. Ось рецептик:
  - милко Агу без запаху - 1шт ( 75г)
  - 100 мл молока
  - 1 повна столова ложка олії з виноградних кісточок
  - 0,5 ст.л. гліцерину
  - 0,5 ст л. вітаміну Е
  - 20 крапель аромомасла лимона
  - трошки жовтого харчового барвника.
  Як я варю милко більш детально, описано в попередньому пості про милко. Прошу не судити мене дуже суворо, я ще тільки вчуся миловарити =)))
  А ось, що в мене вийшло:


  Дельфінчик для Олі =)))



 Пахне просто супер!!! Сестра вже випробувала і в захваті. Ура!!!
 

2 коментарі:

Дякую за ваші коменти, вони для мене дуже важливі!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...